Oct 24, 2009

kertas II

peperiksaan akhir tahun dah berakhir.. tapi derita aku baru nak mula. maklumlah, lepas budak2 penat menelaah membaca cikgu plak perlu menenda.. huhhh...

kertas 2 dah habis tanda.. keputusannya?

adakah aku seorang yg kejam...
tidak!!
adakah aku kurang kemanusiaan...
tidak!!

tetapi hanya 20%yang lulus...

mampos!!!! lepa neh harap kertas 1 budak2 neh tanda la jawapan yg memungkinkan markah tertera kat kertas mereka...aku doa2 sgt..huhuhuhu..

tapi paling tak sangka, bila tanda kertas si Maslina, tetiba terasa bangga yang amat.. yelah, dia bukan dalam senarai lulus kat kelas tu tapi dia antara scorer untuk kelas dia...highest... sungguh tak sangka,.siap tengok byk2 kali lagi sebab tak caya...hahahha...

x baek kan aku..
sbb Maslina neh ska memberontak, belajar ikut mood dia ja... kalo dia rasa rajin dia datang, penat nak layan soalan dia...byk betanya... tapi tiba feel dia malas siap ponteng kelas, lawan ckp cikgu, asek nak ke tandas... sampai aku ska ckp kat budak2 neh,...
"ska sgt hampa nak p umah setan tu!!"

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails