Nov 22, 2009

sesi merepek 1

lama lak rasa xdak entry baru...wah.wahhh..wahhhhhh...bajet cm glamer ja..ahahahh

now...bizi sket dok jaga exam spm...walalweii...sgt boring seboring adanya...ahahha

ngantok+boring= akan telelap...hahahha

tade pe pon nak update sbnarnya....suma cam besa ja...p jaga exam blk dh kol 5... so balik msk ngan yana...mkn,...on9 FB pastu tdo...ahahah

maren taim balik kg ngan tikah
(ekceli aku tumpang keta tikah tok balik kg) ehehehe
tikah ada ckp ajak g sewa umah ngan dia thn depan...huhu...takpelah...tak smpai ati nak tinggalkan yana lgpon tanak dok ngan ada sorg tuh...hahahah... walopon yana bakal tinggalkan aku dl..ahhahah

xpalah...aku ok je...demi kebahgiaan dia gak...muahhaha....saja wat2 mulia.. :P

tadi ptg bajet nak g tgk kedai hantaran yg wat sale smp 70% tuh, nama RAINBOW tp xdan sbb tok mai tido kat umah...xkan nak tinggai cm tu je....ngan bilik besepah...ahhah...

esok je lah g ngan pilah...hahahha...byk watak aku guna entry neh..sbb nya tade benda nak ckp...saja gatai nak menaip..ahhaha

*rindu abg la...abg letih tdo mampos...hahah... xdak roger lgsg mlm neh...kena p urut... lutut injured...padan muka...sapa soh pulun men boila la...futsal la...takraw la... bajet atlit la tu....kuangkuangkuan...ngutuk abg.. :O

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails