Dec 4, 2009

Chrismast Carol 3D version @gurney!

sgt tak besh!ahahahha...
maybe kalo tgk cita katun ok sket kot utk 3D version neh...
tapi yg besh bila leh besantai ngan kwn2 yang separuh mereng.. cthnya fariza...hahahah =]

gerak dr umah kol 5++ dah ..pastu smp p oder tiket...cet...kol 645pm..
mula2 nak berdendang sayang la...jln2 carik pasal taim duit2 hampir musnah dulu... skali jln punya jln ...dr satu butik ke butik yg len...alamak...lapa!

"wei....jom mkn..."
"makan?" siap mata beliak2 lagik..
"hmmm....JOM" ^^
tak sia2 aku bergeng dengan mereka.......hahahhaa

inilah harapan kami ketika itu! ^^

pas mkn dengan pelahapnya...mau tak pelahap...semua set setel lam masa 10min...skali ngan fries putar2 toh....ahahahah... baru la aku ada semangat utk msk ke hall ittew... utk tido...wakakakkaka... bei tiket rm15 hanya utk tdo lam ekon...sungguh nikmat rasanya... bagaikan bini bill gates dah aku rasa diriku ini... ye lah ... masuk hall tu dapat spek 3D yang maha beso tuh..maka aku membayangkan itu cam kain yg org top taim nak tido tuh...apa kenama benda alah tuh...hehhehee..

dah setel muvie yg cam bodoh tuh.. kami keluar ke gurney drive...utk carik laksa idaman tikah...laksa air itam... bukan men lagik..mula2 nak mkn smp 2 mangkuk, tgk2 aku ngan fariza yang abeh dl...tikah las...hahhah...tapi agak bes gak laksa tuh... semangkuk 3 inggit je :D
tapi lagik bes laksa janggus...superb... mak, mai la awai sket kita p mkn laksa janggus!

kenyang perut ska ati...oleh itu kami gembira beposing ditepian benteng gurney drive..hahah...dgn sgt gembira... maaf, gamba tak leh upload... kabel letak mana ntah..ahhahah =]
kol 11 gerak balik dgn mengantuknya...heehhe...

pastu ada next plan yg mennati...besnya =]

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails