Dec 28, 2009

*c.o.u.n.t.d.o.w.n*


^^ mungkin tajuk dia atas tiada kena mengena dengan cita entry ini

pelik tapi benar.

aku semakin malas.

ya, tesangat la malas.
penyakit apa yg dah infect kat aku pon tak dpt di kesan.
penyakit neh semakin menjadi2 lak sejak kebelakangan neh..

aku malas nak pegi keja...huhuhu...tak lama dah sekolah nak stat.
tu je point penting...
tapi aku rajin pulak beratur kat atm 1st day gaji...

SUNGGUH PELIK TAPI BENAR!

3 comments:

hadi said...

gamba ang tu pun dah cukup menafikan apa saja yg ang taip kat entri ni, haha!

hanidiyu said...

mungkin aku akan rajin satu ari nanti, sapa yg tau..
tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia comei cm aku?
adakah peribahasa tuh relevan dgn komen ang, eh?

hadi said...

nampaknye kite dah menyimpang jauh ni..
aku pun tak paham, hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails