Dec 9, 2009

leh wat loan sket tak?

pening!
byk nak pk...
duit...itu yg masalahnya...
kwn2...tlg la sm...klik la tabung nuffnang kite tuh...jgn la wat2 tak nmpak lak... =]
byk sgt next ceremony neh....

byk sgt step nak kawen neh...dl tgk dan gelakkan org ja tau...bila kena kat diri sendirik...
padan muka....org lom mai gelakkan je..ahahhah

bila byk pk maka kita akan jadik semakin malas... amak aku akan terus tdo...muahhahah

retu aku janji nak tunjuk pic gilaks kat benteng gurney drive kan...ni sbhgn je sbb fariza seorg yg pemalas nak upload...ahhah...nak wat pekasam hape pic aku yg kiut2 tuh...

ade byk lagik...tggu...karang upload la sbb aku maseh tak jumpak kabel henpon aku...wakakakak...mana letak ntah...cm kena beli baru ja...heheheheh


menembak fariza sbb dia bajet comei amek gamba cam tu =]

apa diam2...tau la konker satu pages muka dia je...gila koser sungguh! =]

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails