Jan 13, 2010

ada apa dengan hutang?

oh bulan!

alamak..
preparation dh on progress.
ari neh adalah ari yg paling
"hari ini dalam sejarah"
kenapa dengan kata2 sedemikian.

i alredi sign da agreement.
"im suppose 2 be hepi but in a minute im sad"

because . . .
a personal loan.
tetttttttttt..

motip cakap omutih bagai?
ekekkeke..
sonok la bila tetiba aku ada duit yg byk pas sign byk borg2 cm bongok tuh..
letih siot sign menda tuh.
tp lam sonok dok sign tuh.
ada gak sedeynya bila aku tepandang satu petunjuk.

jumlah pembayaran hampir dabel dgn jumlah pinjaman.

sadis tak?
penat la aku keje pasneh...suma utk bayaq utang..huhuhu

#dis loan
#ptptn loan

fuhhhhh... terasa kejung seketika.
neh lebih kurang entri lepas geram sebab sedey tgk total yg nak kena clearkan nant

mak..... tamau kawen aaa camneh!
hishhhhhhh mulut.hahahahha

4 comments:

Mas Ai said...

sian,..beser lar tuh idup zaman sekarang memang banyak pakai duit,..kalau nak harap cash duit sendiri, entah bila nak kawen kan,..sabar2....semoga murah rezeki~

hanidiyu said...

tu la...kalo takde loan, tak kawen.. baru keje...hehhe... niway tq dear :P

Nurul Aimi said...

tak payah kawen laaaaa! :))

sape cik abg tuuuu wei?
cepatnyaaaaa nak kawin...iskkkkk

rileks2 dulu, kumpul duit, mintak hantaran banyak sikit wei,tayah buat loan :))

ptptn aku je dah 15,400++

huwarghhhhhhhhhhh!

hanidiyu said...

ptptn aku 52k kahkahkah..
kalo tggu byr ptptn smp beruban pon lom tentu leh kwen.

tade cepat wei.
cik abg sekelas taim sekolah..huhu
lama wei.dh bejanggut tggu nak kwen neh. :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails