Jan 31, 2010

~hati atau hati-hati?~

kenapa susah sangat nak bicara dengan hati sendirik?

cewah. mukadimah sangat tak bole blah..hehehhe.

saya taknak sakit hati.
kat seseiapa pun.
kat pelajar2 ka.
kat kawan2 ka.
kat family ka.
kat sedara mara ka.
kat kekasih hati ka.

tapi kenapa suma orang susah nak faham?

saya cuma nak hidop baik2 aja.
sebelum ajal menjemput..

*wahhhh, statement seram kan..tapi kita tak tau ajal bila...cuma bersedia. walo tahu amalan tak setimbun mana. huhuhu

ada sesetengah orang yang tak leh 'in' ngan jiwa.
camna nak buat neh.

tolonglah..
penat la dengar masalah.

kalau idop takde masalah camna?
bes ke tak sbb life takde cabaran?


*maaf la kalo entri kali neh cam tadak motip.
tapi bila kesabaran diuji, rasa cam nak ketuk2 ja.

sabarlah wahai hati, lenkali hati-hati ye!

3 comments:

fikaryna said...

sabar la..tuhan bg ujian n masalah sbb tuhan sayang..jgn la strss sgt..selahi hidup masalah mmg akan dth..cuma kecik atau besar jer..

Missyanz said...

whatever pun, kena hadapi jugak..
kaji masalah tu.. baik n buruk..
klu x hadapi, smpai bila x selesai :)

hanidiyu said...

ryna n misssyanz: tenkiu dear 4 da support =]

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails