Mar 18, 2010

listing yang pening. adoiiyyyyyy

dear diary...
maybe its true i cant live without u

cewah...mukadimah tak bole blah..
ha ha ha

tapi cik diary, saya rasa sangat exhausted.
ini kisah benar.
paling letih pasal duit .
lalalalaalalalla
  • baju= nikah peach(dah g antaq tailor), sanding pepel(P), sanding gold (L)
  • kater= setel
  • pelamin+meja beradap=kira setel
  • kek= i think da bes is secret recipe. thats princess only cost rm208 for 5.5kg. 2 terace..hahaha.. fondant wif choc moist. bebaloi2 hokay!
  • kad=dah g tempah tp i belom pas peta umah lagk..hadoiiiiiii
  • bunting=potoshoot ahad neh! penat...
  • bunga tangan=mak...lom p tanya kedai bunga tu lagik...aiseh..cmna leh lupa!
  • kasut nikah=nak beli vincci sajork..ha ha ha..kalo tak dan, maka haruslah pakai heels 4inci yg baru pakai 2 kali je ...save! i like!
  • tudung nikah: pas baju siap br carik....nak yg lace kat depan tuh huhu...mana nak carik ntah
  • hantaran=dah beli jam from fossil & aksesori wangian+mekap+mandian from bodyshop sajork ha ha hahahha. pasneh harus carik kasut n henbeg ye! juga gelang tangan..yeahhhhhhhhh
  • doorgifts= i pening...taktau nak bg apa...siyes... mcm bes gak kalo bagi kurma kan=]. kids haruslah gula2 sajo.. penat pk..
  • bunga telur= cari kat padang besaq. harap maklum hahhahahah
  • guestbook= cam nak buat je..leh tau sapa yang mai kan..hhehe.. abah tak bagi tapi mak approve...camno?
yang lain tak igt..

borang kawen? dah amik tp lom belek
hiv test? esok.huhuhu
kusus? dah laaaaa ^_^

5 comments:

Mas Ai said...

hehe,...susah gak kerja kawen nih,..naseb hamba belum pasti lagi :p

Mia-Ina said...

nampak susah, tpklu dah namanya nk kahwin, kena juga kan mengharunginya...

hanidiyu said...

mas ai: kalo org yg planning baik xsusah..ni sbb suka keja las minit tu yg jadik cmneh hehhehehe..

mia ina: kena tabah je lah... nak kawen punya pasai...hahhhahah

azhani putra said...

ha...sib beik aku tolong cucuk hg time shoping ritu.at least byk gak la hg dah bli...bila nak shoping lagi????nak join lg

hanidiyu said...

wei hani, aku dah guna henbeg carlo rino n purse lizclairborne tuh..wakkaka
haruslah kita p membeli henbeg elle tu..
=]

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails