Aug 24, 2010

anmun vs bioil

sempena post urine ari tu.
maka...
ya! wahhhh..
exited tau..

tak tahu nak cakap macamna..
alhamdulilah.

Ibu sentiasa tunggu anak ibu!
*tetiba rasa sangat tak sabar*

hehheheh

hanya mampu besyukur.
syukur sangat2 atas anugerah ni.

list to buy ...
tade lagik hahahha..
awai lagik kot..
kad merah pon tak p buat lagik.
tggu lepas raya la...
posa2 ni malas nak kencing tengahri
ahhahahhahah

cuma next wiken igt nak cari:


saya takmo stretchmark..
sian kat abang nanti kena tengok perut kedut2 sampai mati hahahhah
adik ipar saya dah pakai n hasilnya sangat marbeles. tak dak sket kesan pon.
saya kena beli..
depa cakap awal2 pregnant pon dah kena sapu.
oh...mesti!

demi kecantikkan perut yang abadi.

sekarang saya cuma minum susu nespray.
akhkahkaha..
sgt lemak bekrim disukai ramai kot..
susu yang tiada tandingan sejak saya sekolah menengah..
wah3...walo kurus kekuatan tulang kena jaga,
nak pakai lama kot.
ehehe..
so...ni advise dr kawan2 sepejabat.
sbb suma khasiat ada..
so, nak try la... kalo serasi ...
gudbye for a while nespray!

6 comments:

~ thalhazlin ~ said...

wah, hanidayu. sudah di kurniakan rezeki itu! Alhamdulillah. saya tumpang gembira :)
apapun, jaga diri, jaga kesihatan k. tahniah sangat- sangat! :)

cikin said...

CONGRATSSSSSSSSS!
:)
teruja aku nak jd mak sedara kazen.
eh?betul ke?
pape lah kan.
hihihi.

ShalinzZ85 said...

nanti email shalin eh..alamat ngan number fon..insyallah tak ada ape ape raya ke 2 shalin p..shalin dok kedah sampai raya ke 3 aja.hehe.nie email shalin shalin1316@yahoo.com

Leeyana said...

wahh tahniah...
take care yea.. =D

Lina Rahim said...

salam..saya jalan2 blog mommy-to-be..sedang berusaha untuk mengandung..seronok baca blog-blog bakal ibu..

asmieyra said...

Tahniah sis... ahahha... bertuah ler ko... skrg ni sure dimanja-manjakan yerk.. best woo..nanti keja umah ada org tolong buatkan.... take care yer..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails