Sep 19, 2010

saya nak makan

ini anak buah incik suami...
nama wan nurina maisarah.sgt supermoel kalo bagi kamera kat dia.


oh... kali ni punya raya saya tak suka!

tapi bukan sebab tak suka beraya ngan suami..
itu saya suka!

saya tak dapat makan dengan enuh takzim.
tepaksa redho sebab demi yang tersayang..
simptom terbluek mula menyerang 2 minggu sblm raya.
tinggal la puasasebanyak 7 ari.
sangat lapar yang tak bole nak tahan2 dah
=]

maka...hari raya tak dapat menikmati makanan yang sedap2
suma pon nak kuar balik.
sangat rugi!


tapi demi baby..ibu bekorban tau..
baik tak?
ahahhahahahaha
buat2 tak nmpak ja suma makanan.
p beraya pon minum air panas kosong saja.
sangat kesiankan?
punya la byk air sedap2.
tengok je la...
minum ais pon xleh..
terbluek jugak...
haillllllllllllaaaaaaaa....

tapi yang misteri..
kalo saya masak sdirik mesti tak muntah.
ajaib kan?

baby nak soh ibu rajin ni..
ehehehehheh

Sep 7, 2010

saya perempuan mengada2

SELAMAT HARI RAYA
in advance. hehehehe.

MAAF ZAHIR BATIN


Lama sudah ini belog terperosok dalam2.
sbb tuan tanah kondisi sgt tidak bagus.
ahhahahah.
propa lebih.
cuma kena byk berehat tapi fesbuk 24/7 hahahhaha

sudah 4 hari tinggal posa.
uiks... no no no...
bukan sebab cik p.
saya kan bakal boyot tak lama lagi.
cuma...
baby lam perut ni..
lapar sangat.
hahahhahah
mmg la... sgt tak tahan lapaq posa tahun ni.
mak cakap kalo lapaq buka.

ahahahhah.
peluang keemasan.
walo tak posa ..
tapi tetap dilayan seperti menatang sedulang nasi minyak yg menimbun
aha ha ha ha ha
cakap aja nak mkn apa.
the wish come true.

ayam golek betty benafelah(yang kat mergong sbb tukang jual dia muka cam betty benafe...ahhahha. bole?)

nasi udang... wahhh...sgt sedap... sampai asik ckp kat mak... nak makan skali lagik bole? (oh...lupa nak ckp...setiap kali makan portion sgt sikit sbb ada alahan ::makan n keluar:: so makan sket2 n berulang2 nak mengelakkan suma hanya5 minit dalam badan)

kuih tako...(sangat walaaaaaweiii.. kat param market besaq.. kalo p kol 6 tgk bungkus je lah ahhahahahha)

reni makan sambal sotong ngan bawal goreng panas2 yeayyyyyyyy!

tapi esok kena begerak sendirian ke umah mentua kat bm.
dah takleh nak wish ngada2..
malu kat mentua hahahahha
tapi kalo saya cakap depa slalu layankan aje..
idop ini sgt indah tau.
umah mak sendiri ke, umah mentua ke..
cakap je nak makan apa.
kau ada?
kehkehkehkhe...riak disitu.


sekarang saya becuti kat umah mak saya sejak cuti sekolah mula.
maklumlah..
sejak tak cuti lagi nak ngada2 mcm2.
kat umah mak takdalah nak segan.

tahun ni saya beraya kat bm.
okay ke?
bajet meriah la sbb suami kan 9 beradik
pastu nak bakar lemang lagik.
wowww!

tapi saya tuukang makan sudaaaaaaaaaa laaaaaaa.
aha ha ha ha ha

Sep 2, 2010

harap semua ok.

saya dah buat buku merah.
oh..tak lupa jugak doktor juga scan perut.
sgt teharu walo cuma nampak seketul bulatan sahaja.
janin sedang terbentuk
tak dapat nak gambar perasaan tu.
macam nak menitis air mata.
over ke?

semlm asik bleeding.
bleeding kali ke 2.
terus pegi hospital
unit kecemasan.
tuhan sahaja yang tahu.
saya takut untuk baby saya.
mula doc scan.
ok...pass..
nampak seketul!

then doc suruh kangkang.
utk check rahim.
malu gilos kot doc ensem
hahahhahah
saya malu maka tepaksa kepit.
doc say" kalo kepit lagi sakit"
tepaksa saya pejam mata!
tawakal sajo.

alhamdullilah.
semua ok.
pintu rahim tak tebuka

tapi doc tetap refer kat GH.
esok pagi kena p GH penang.
harap semua selamat.
doakan ya.

emmm.. saya jugak dapat MC.
ehhehe...
minggu ni isnin je la p sek!

dah 2 ari kantoi posa.
demi baby.
ibu sayang baby.
baby dok elok2 ek.
jadi anak yang baik.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails