Dec 23, 2010

kau malas. kau ingat kau bagus bila malas. amik kau hadiah indah dari cikgu kau yang gojes ni.




sila layan gambar.
hahahhaha.
ni masa minggu revision spm.
pemalas budak2 ni.
kalo tak buat macam ni.
paper 2 n 3 punya revison takkan siap punya!

ini dendaan untuk yang tak siapkan homework yang aku bagi.
amik kau.
bila revision wajib la buat paper trial negeri2 lain kan.
kalo tak buat..
setakat mendengar aku bebel jawapan.
apa kau nak dapat.
so, aku amik insentif ni.

kau siapkan la kat pondok wakaf tu.
kelas pukul 11.10 sampai 12.30.
kau jangan nak gatal pasang kipas wakaf tu.
aku menunggu dengan bawak kuar kusi plastik.
pegang pembaris meter
dan kipas free kenduri kawen.
dpt kau bayangkan?
hahhahaha

dh mcm ceti yg tunggu dpn umah orang yg setahun tak bayar utang!
hahahhahahh


skrg alhamdulilah.
spm dah setel.
paper PHYSICS, 2 disember lagi dh setel.

ada yang cakap senang dan ada jugak yang cakap susah.

insyaallah, sesiapa yang berusaha pasti ada ganjaranNya.
kan?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails