Aug 25, 2011

salam aidilfitri

selamat hari raya!
in advance
exited terlebih sudah sebab tahun ni tahun pertama beraya bersama anakanda.
nanti ibu reveal berapa duit raya humairah hokay.
hahhahahah.
ibu yang exited lebih.
anakda tak tau apa2 pun.

baju raya humairah?
ada yang dah TERpakai pun.
biasa la...mana tahan tengok baju baru.
kehkehkeh

paling exited nakngah humairah dah buat baju kurung kat dia.

ibu tak sabar la nak sedondon ngan anak ibu n abahnya!!!
suka tau.



nanti ibu update baju raya kami.
tapi tak tau la bila. ha ha ha ha

Aug 18, 2011

my sayang!

she is 4 month already.
dah pandai tgk bola..
tak layan ceria.
nak espn je abah punya pasai la ni.'
takpe sayang.. nanti ibu ajar tgk afc je ok!

masterchef malaysia bila nak start?
rs exited lebih plak nak tgk

salam ramadhan utk semua.
kami dh beli baju raya.
korang dh ke belom?
hehehheheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails