Jan 9, 2013

Haziqah's True Story.

 oh manisnya...manisnya senyumanku....


My Biodata.

Nama :Hannah Haziqah
DOB: 26 Disember 2012
Hobi: Tido
Anak ke : 2
Berat masa lahir: 2.9kg
Berat sekarang: 3.5kg
Kenangan manis : Saya sangat seronok masa dalam perut ibu saya sampai saya terlebih hari dok dalam tu. 7 hari tau saya lebih menginap lam perut ibu saya. Tapi doctor kat spital jeles, terpaksa la saya keluar jugak lps dia masuk ubat dekat ibu saya supaya saya tak besenang lenang lagi lam perut. tetiap malam saya dengar ibu saya cakap, " bila adik nak keluaq ni dik.. ibu xsabaq nak tgk muka adik." tapi alhamdulilah, saya tak menyusahkan ibu saya sbb saya keluar jugak ikut pintu hihihi..

ini gambar saya dan kakak. kakak saya mmg over sket kalo bergambar. hihih.. muka dia lebih2 plak interprame padahal ni cite saya kan? xpalah kak..adik redo je...

saya harap semua doakan agar saya menjadi anak solehah di dunia n akhirat. sentiasa membahagiakan ibu bapa dan keluarga serta bijak menjalani kehidupan yang serba mencabar ni seperti makna nama saya; Hannah = kebahagiaan, Haziqah = Yang bijak.

Amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails